Saturday, November 29, 2008

بين عشق من وتو


Байни ишки ману ту
بين عشق من وتو
Муаллиф Набиюллохи Суннатй

مولف:نبي‌الله سنتي


Байни ишқи ману ту отифаи марзи Илоҳ аст!
Ту набишкан, ки варо, чону дилам, сахт гуноҳ аст!

بين عشق من وتو عاطفه مرز الاه است
تو نبشكن،كه ورا،جان ودلم ،سخت گناه است

Байни лабҳои ману ту аташи бусаи гарм аст,
Байни оғуши ману ту ҳавасу оташу шарм аст.

بين لب‌هاي من وتو عطش بوسه گرم است
بين آغوش من وتو هوس و آتش و شرم است

Байни мо сарҳади хоҳишу ҳавас буд, вале ку?
Субҳи мо валвалаи бонги чарас буд, вале ку?
بين ما سرحد خواهش و هوس بود ولي كو؟
صبح ما ولوله بانگ جرس بود ولي كو؟

Субҳи мо бусаситониву ҳамоғушу вафо буд.
Субҳи мо чони ба чониву гулоғушу сафо буд.

صبح ما بوسه ستاني و هماغوش ووفا بود.
صبح ما جاني به جاني و گل‌آغوش و صفا بود.

Субҳи бедории мо буд ҳаме сина ба сина.
Набзи оғуши ту ҳангомае дар қабзи камина.

صبح بيداري ما بود همه سينه به سينه
نبض آغوش تو هنگامه اي در قبض كمينه

Магарам баъди чунин валвалаву дорунадорй,
Бо чй қувват шиканам ҳамҳамаи оинадорй?

مگرم بعد چنين ولوله ودار وندار
با چه قوت شكنم همهمه آينه داري؟


Баъди ту муйи ту мондаст ба болини гули ман.
З-ин пасам бистари ту қиблаи маъсуми дили ман.

بعد تو موي تو ماندست به بالين گُل من
زين پسم بستر تو قبله معصوم دل من

Мешамад ашки манат буйи туро сачдакунон, бин.
Руйи болини тар аз ашк, дилошуби ман аст ин.

مي‌شمد اشك من‌ات بوي تو را سجده كنان بين
روي بالينِ تر از اشك،دل‌آشوب من است اين.


Руйи болин ману ту роз ба шабҳо, ки бигуфтем.
Зи сари шавқ абад нолакунон ҳеч нахуфтем.

روي بالين من وتو راز به شب‌ها كه بگفتيم
زسر شبق ابد ناله‌كنان هيچ نخفتيم


То саҳар маст ба оғуши ту сармаст хазидам.
Бизадам хеш ба оғуши ту, бо шаст хазидам.

تا سحر مست به آغوش تو سرمست خزيدم
بزدم خويش به آغوش تو با شست خزيدم


Байни мо фосилаи сол басе шастпарй рафт.
Андароғуши сияҳчурдалаҳад хотираҳо хуфт.

بين ما فاصله سال بسي شست پري رفت
اندر آغوش سياه‌چرده لحد خاطره‌ها خفت


Бинишин дар сари ин мадфани мо ёри диловез.
Даме фарёд бизан, дурр зи чашмони худо рез.

بنشين درسر اين مدفن ما يار دلاويز
دمي فرياد بزن،درٌ ز چشمان خدا ريز


Инакам, боз ману кунчаки танҳоии бераҳм.
Инакам, боз ману гиряву овоии бераҳм.

اينكم،باز من و كُنجك تنهايي بي‌رحم.
اينكم ،باز من وگريه و آوايي بي‌رحم


Байни ишқи ману ту отифаи марзи Илоҳ аст!
Ту набишкан, ки варо, чону дилам, сахт гуноҳ аст!
بين عشق من وتو عاطفه مرز اله است!
تو نبشكن، كه ورا،جان ودلم،سخت گناه است!

سروده در:
خُجند دلاويز كه با صبح پاييزي هماغوش است
http://nomaishq.blogspot.com

2 comments:

Anonymous said...

привет, По моему мнению, Вы заблуждаетесь.

ایستگاه پاره روایت said...

قانون جاذبه راست گفته است !

فردا ضیافتی ست

که مورچه های مریخ و

مارهای اورانوس

سه تار و ساکسیفون

به چشم هایمان تزریق می کنند...

در ایستگاه شبانه چشم به راه حضورتان نشسته ایم[گل]